[Fanda] nahrávání ze zvukové karty

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Říjen 30 21:43:35 CET 2013

Pozdravujem,
1. niektoré karty majú funkciu stereomix a čo ja viem čo, ale ak si
stiahnete program Audacity, ten vie nahrávať na win 7 z karty priamo.
Ako device treba v nastavení audacity nastaviť vasapi.
2. Podľa toho aké mixovanie? V reálnom čase alebo predpripravené? Na
reálny čas ide pri troche šikovnosti použiť mixxx, ak to chcete postupne
dávať dohromady tak asi audacity, prípadne adobe audition, hoci v
prípade Audition by som sa skôr prikláňal k staršej verzii cool edit
2.1, ktorá je oveľa prístupnejšia, má menšie nároky na systém a beží aj
pod 7. Nedá sa ale legálne zohnať, resp. o takej možnosti neviem.