[Fanda] Odhlášení od účtu Google a jeho zrušení

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Říjen 30 21:28:10 CET 2013

Pozdravujem,
Mne sa kamsi to Základné zobrazenie podelo, tak som si ho vygooglil v
pomocníkovi a do záložiek som si uložil túto adresu
https://mail.google.com/mail/h/1uhfbihi9jxdi/?zy=h&f=1
Účet sa dá zrušiť na adrese accounts.google.com, je tam priamo odkaz,
vedie sem
https://accounts.google.com/b/0/DeleteAccount?hl=sk
Mali by ste ale vedieť, že obnova nie je jednoduchá a e-mailovú adresu
nemožno založiť nanovo.
Teda ak sa o rok rozhodnete, že ste mali dobrú adresu na gmaily, gmail
vám nedovolí vytvoriť účet s tou istou adresou, hoci starú nik
nepoužíva. Zrušenie je ale inak trvalé, po týždni sa na účet už nedá
prihlásiť, teda nie je to ako na Facebooku, hoci Google tvrdí, že nejaký
čas sa účet obdnoviť dá. presné termíny si teraz nepamätám, ale pri
rušení účtu sa to určite dozviete.