[Fanda] Thinkpad X230 a zvuk

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Středa Říjen 30 15:37:55 CET 2013

Ahoj,

Dle meho spatne odstinene. Mne se to stavalo taky u dockiny pro t60, tak to
radej vzdy zapojuji do notasu, ale disky jako a tiskarnu uz mam v docku.

Mozna bych se zkusil podivat na lenovo forum.

---------- Původní zpráva ----------

Od: Vojtěch Polášek <krecoun na gmail.com>

Datum: 30. 10. 2013

Předmět: [Fanda] Thinkpad X230 a zvuk

"Ahojte,

asi před dvěma měsíci jsem si zakoupil notebook Lenovo Thinkpad X230 i s

dokovací stanicí. Notebook je to skvělý, což o to, mám tu ale několik

věcí, které mi přímo nevadí ale zajímalo by mě, jestli by mi je někdo

neobjasnil.

Pro úplnost na notebooku běží Ubuntu 12.04 se všemi možnými aktualizacemi.

Notebook disponuje pouze jedním 3,5 mm konektorem, který by se měl

pravděpodobně přepínat mezi vstupem a výstupem podle potřeby, to ale moc

neřeším, protože integrovaný mikrofon mi zcela vyhovuje. Krom toho ovšem

ještě dokovací stanice disponuje 3,5 mm konektory pro vstup a výstup. A

teď přichází ta sranda.

Dělám to tak, že k dokovací stanici mám stabilně připojené bedny, takže

když do ní vložím notebook, zvuk jde přes bedny. Poslední dobou jsem si

ale všiml toho, že v bednách je slyšet nějaké chrčení na pozadí,

pravděpodobně něco není dobře odstíněné, jak tu už padlo kdysi.

On vůbec ten konektor na dokovací stanici je takový zvláštní - na

notebooku po zasunutí uslyšíte takové fakt cvaknutí, že to někam

zapadlo, ale do té stanice jack prostě zasunete a hotovo. Ne že by se

sám vysouval, ale není tam to ujištění na konci. Možná je to jedno, ale

radši to píšu.

Každopádně pokud zapojím bedny přímo do konektoru na notebooku, chrčení

se neozývá.

tohle asi bez rozebrání stanice a ohledání konektorů nepůjde, co?

Jen pro pořádek vedle těch audio konektorů ve stanici je kopec dalších

portů (síťový, firewire, čtyři USB...).

Nedalo by se tohle nějak vyřešit bez rozebrání?

Díky,

vojta"