[Fanda] Odhlášení od účtu Google a jeho zrušení

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Středa Říjen 30 09:38:01 CET 2013

Zdravím, pokud se design nelíbí a ve starém se vyznáte, jde nastavit
základní HTML, myslím, že je to neviditelný odkaz hned první na
stránce je ještě nad jménem uživatele, já ho teda musím nastavovat po
každém přihlášení, ale na orientaci funguje skvěle. Jinak pro
odhlášení je klasicky odkaz Odhlásit se v sekci Nastavení, nejprv se
musí rozkliknout nastavení. Tady někde je i odkaz Smazat účet, nebo
tak nějak se to jmenuje, pokud chcete úplně zrušit Gmail. Snad to
pomůže takhle, blíž si to z hlavy nepamatuju, musel bych se kdyžtak
podívat v běžném rozhraní, protože většinově pracuju v tom režimu
základní HTML.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376