[Fanda] Odhlášení od účtu Google a jeho zrušení

Petra Dvorská mgr.petra.dvorska na seznam.cz
Středa Říjen 30 08:56:32 CET 2013

Zdravím na konferenci,
Mám pocit, že v poslední době došlo ke změně designu a uspořádání prostředí
účtů Google, chvíli jsem se v tom rozhraní nepohybovala a teď, když bych se
tam potřebovala orientovat, nevyznám se v novém vzhledu.

Přihlásila jsem se ke službě Google pomocí účtu mé maminky (její e-mailové
adresy na Gmailu). Vůbec nevím, jak postupovat, abych se od účtu odhlásila,
když s ním už nepotřebuji pracovat, a mohla se přihlásit např. k vlastnímu.
Jinými slovy - nevím, kde hledat tlačítko nebo odkaz pro odhlášení. Také by
mě zajímalo, jestli a jak lze zrušit celý účet Google včetně příslušné
e-mailové adresy.

Za odpovědi už teď moc děkuji.

Petra