[Fanda] excel - divna prozba

JSm sm-jana na seznam.cz
Úterý Říjen 29 21:27:57 CET 2013

Dobrý den (večer),

myslíte tím asi zaměnit sloupečky za řádky, jako když by se ta tabulka
otočila o 90 stupňů.
Zkuste následující postup.
Označte buňky tabulky do bloku.
Pak je zkopírujte, přesuňte se někam na volné místo, nejlépe na nový list,
tam dejte na volné buňce kontextové menu a v něm hledejte položku Vložit
jinak...
Po potvrzení v nabízeném dialogu vyhledejte zaškrtávací políčko
Transponovat, potvrďte a bude to.
Pak zbývá jen doladit šířku sloupečků vzhledem k jejich obsahu, ale to už je
jiná práce.

Přeji klidný večer všem.

Jana S.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Adelcia
Sent: Tuesday, October 29, 2013 8:28 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] excel - divna prozba

ahojte, dostal sa mi doruk jeden xls subor ktory potrebujem prerobit ale
neviem ako na to. predstavme si xls subor v torom to nie je tak ze pole
a1 meno b1 priezvisko c1 adresa d1 psc a e1 mesto  ale je to tam v style  a1
meno a2 priezvisko a3 adresa a4 psc a a5 mesto. no a tym ze uz tieto uvodne
veci su nie z lava doprava ako by som chcela ja ale su z hora na dol ako to
ja nechcem tak aj vsetky udaje su pisane tak divne a ja to potrebujem
poprehadzovat. lenze tych udajov je vela rucne by ma to urcite zabilo.
neviete mi na to niekito nieco poradit? inak, dufam, ze tu aspon jeden
clovek pochopil o co mi ide lebo viem ze som to vysvetlila moc komplikovane.
no ak by tu bol niekto kto by mal napad co s tym ale potreboval by ten subor
vidiet tak ukazat ho mozem, pretoze udaje typu meno ppriezvisko atd som
pouzila len ako priklad. alebo to mozem aj sem poslat trebars ako link na
dropbox.

diky za pripadne rady, adela