[Fanda] excel - divna prozba

Adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Úterý Říjen 29 08:28:05 CET 2013

ahojte, dostal sa mi doruk jeden xls subor ktory potrebujem prerobit ale
neviem ako na to. predstavme si xls subor v torom to nie je tak ze pole
a1 meno b1 priezvisko c1 adresa d1 psc a e1 mesto  ale je to tam v
style  a1 meno a2 priezvisko a3 adresa a4 psc a a5 mesto. no a tym ze uz
tieto uvodne veci su nie z lava doprava ako by som chcela ja ale su z
hora na dol ako to ja nechcem tak aj vsetky udaje su pisane tak divne a
ja to potrebujem poprehadzovat. lenze tych udajov je vela rucne by ma to
urcite zabilo. neviete mi na to niekito nieco poradit? inak, dufam, ze
tu aspon jeden clovek pochopil o co mi ide lebo viem ze som to
vysvetlila moc komplikovane. no ak by tu bol niekto kto by mal napad co
s tym ale potreboval by ten subor vidiet tak ukazat ho mozem, pretoze
udaje typu meno ppriezvisko atd som pouzila len ako priklad. alebo to
mozem aj sem poslat trebars ako link na dropbox.

diky za pripadne rady, adela