[Fanda] NVDA

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Úterý Říjen 29 00:30:36 CET 2013

Nene! Mně to vždycky vypisuje, že je ke stažení nová verze Master a její
číslo.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel. 585223678,
608262594, 733524046
Skype hlavinac
----- Original Message -----
From: "Ondrej Rosík" <ondrej.rosik na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, October 28, 2013 7:32 AM
Subject: Re: [Fanda] NVDA

Rozumiem,. deje sa to ale práve preto, lebo používate vývojárske
verzie, ktoré sa aktualizujú pri každej drobnej zmene v kóde, a aby
betatesteri mohli nové funkcie testovať, verzie sa kompilujú myslím
raz za deň. Bolo by ale dobré zistiť, či používate master alebo next
verziu. pri next sa napr môže stať (hoci sám som to ešte nezažil), že
skompilovaná verzia bude z nejakého dôvodu nestabilná a nefunkčná, čo
môže spôsobiť problémy pri bežnej práci s počítačom. Ako vravím, tieto
verzie sú pre ľudí, ktorí testujú a hlásia prípadné problémy resp.
chcú vidieť nové funkcie skôr, len treba rátať s tým, že tieto verzie
môžu byť nestabilné.

Dňa 28.10.2013, Josef Hlavinka <hlavinka na braillnet.cz> napísal(a):