[Fanda] Opakovane mazani ini souboru

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Říjen 28 11:55:28 CET 2013

Ahoj Ondro,

Jasný, zkusíme, díky moc, ten LastActivityView je lepší než klasický event viewer eventvwr.msc, který jednak pořádně nekecá, a tuším toho zobrazuje podstatně méně, nebo možná se nevyznám v těch všech kategoriích, nevím:).

Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
  Od: Ondrej Rosík
  Komu: fanda na elsa.cvut.cz
  Odesláno: 27. října 2013 15:05
  Předmět: Re: [Fanda] Opakovane mazani ini souboru

  s takým čímsi som sa nestretol, ale úplne len tak na slepo by som
  skúsil použiť toto
  http://nirsoft.net/utils/computer_activity_view.html
  V zozname, ktorý to vypľuje pozrieť či nie je uvedené čo ten súbor
  zmazalo. Treba to spustiť, keď sa to zmazanie udeje.
  Potom by som len preventívne dal cestu s TR do vínimiek všetkých
  antivirákov, ktoré používa. A prípadne ak by bol ochotný poslať ti
  jeho inštaláciu TR, ktorú by si z času načas používal, že či to
  nevyhadzuje TR sám pri určitej konfigurácii.
  Akože to posledné znie ako úplná blbosť, ale tak to je jediné, čo mi napadá.

  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6966 (20120314) __________

  http://www.eset.cz