[Fanda] NVDA

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Pondělí Říjen 28 00:43:24 CET 2013

Automatické aktualizace se mi vypínat nechce. Konec konců jsem rád, že je
mám. Jen říkám, že je toho za poslední dva týdny, nějak moc. Zrovna teď jsem
musel přijmout další.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel. 585223678,
608262594, 733524046
Skype hlavinac
----- Original Message -----
From: "Ondrej Rosík" <ondrej.rosik na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Friday, October 25, 2013 7:19 AM
Subject: Re: [Fanda] NVDA

Pozdravujem,
Zdá sa, že používate master alebo next snapshoty. Tie sú určené tým,
ktorí chcú testovať nové vlastnosti NVDA skôr, než sa dostanú do
oficiálnej verzie. Tieto sa naozaj aktualizujú dosť často. Akú verziu
používatezistíte v menu nápoveda, položka o programe. stabilnú verziu
2013.2 si môžete stiahnuť na stránke nvaccess.org, alebo na českej
stránke nvda-project.cz.
Pokiaľ používate master snapshoty napr z dôvodu testovania nových
vlastností, môžete tiež vypnúť automatické aktualizácie vo všeobecných
nastaveniach. Treba ale potom sem tam aktualizovať ručne, lebo môžete
používať verziu, ktorá je zastaralá a obsahuje nevyriešené problémy.