[Fanda] Videa na YouTube hrají

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Říjen 27 22:19:40 CET 2013

Ahoj,
před chvilkou jsem zjistil, že mi hrají videa na YouTube v IE10, aniž
bych cokoliv dělal s flash playerem.
Došel jsem k závěru, že je možná nějak blokoval Avast, resp. některý z
jeho doplňků, který mi navíc zřejmě 2 dny způsoboval nekřesťansky pomalé
reakce Internet Exploreru 10.
Zajímavé je, že Firefox fungoval bez problémů, i když v něm byly
nainstalovány stejné doplňky Avastu jako v IE.
Mimochodem, přístupnost Avastu 2014 je zase horší, alespoň tedy u balíku
Internet Security, jehož zkušební verze se mi do PC nedopatřením nacpala
- předpokládám, že u antiviru to bude podobné.
Takže jsem Avast zřejmě definitivně zavrhl a dal do PC zatím MS
Essentials, než něco najdu.
Martin.