[Fanda] jak získat registrační kód ze stránek spektry

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Neděle Říjen 27 19:50:37 CET 2013

Jardo.
Myslím, že jsem dost zkušený uživatel nato abych si tyto věci prověžřil
prohledal a pak se teprv ptal na Fandovi.
hlas přestal fungovat z nějakého důvodu po obnovení z bitové kopie možná
protože se tak stalo těsně předtím, než jsem kopii vytvářel a tak jsem
to nezjistil.
Obrác
tím se na Acedesign jak jsem zjistil i jinde asi nemám jinou možnost.

Zdenek