[Fanda] Opakovane mazani ini souboru

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Říjen 27 15:05:06 CET 2013

s takým čímsi som sa nestretol, ale úplne len tak na slepo by som
skúsil použiť toto
http://nirsoft.net/utils/computer_activity_view.html
V zozname, ktorý to vypľuje pozrieť či nie je uvedené čo ten súbor
zmazalo. Treba to spustiť, keď sa to zmazanie udeje.
Potom by som len preventívne dal cestu s TR do vínimiek všetkých
antivirákov, ktoré používa. A prípadne ak by bol ochotný poslať ti
jeho inštaláciu TR, ktorú by si z času načas používal, že či to
nevyhadzuje TR sám pri určitej konfigurácii.
Akože to posledné znie ako úplná blbosť, ale tak to je jediné, čo mi napadá.