[Fanda] Poškozený Finereader, jak ho nahradit

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Neděle Říjen 27 14:11:17 CET 2013

Zdravím,
děkuji vám za zprávu.
skutečně služba Abbyy finereaderu byla zastavena, ale nejsem si vědom,
že bych ji zastavoval.
Jelikož mám program AVG PCTuneup, zde jsem si našel kontrolu spuštěných
služeb a Správce služeb.
Službu Abbyy finereaderu jsem povolil.

Jarek