[Fanda] Poškozený Finereader, jak ho nahradit

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Říjen 27 12:07:47 CET 2013

Zdravím,

Chce to spustit instalačku Fine Readeru, který se rozbalí do  tempu na C particii, neptejte se proč, nevím, a odsud spustit setup.exe, a v následných krocích zvolit "opravit" ze tří možností Instalovat, Odinstalovat a Opravit, či jak to tam je. To, pokud je požkozen, jinak při vypnuté službě licencování přesně, jak tu nevím kdo psal msconfig z command lajny, karta po spuštění, a zapnout popř. v Ccleaneru Nástroje, Start, a tady službu po spuštění enablovat.
Vítek

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Miloš Šmíd
  Komu: fanda na elsa.cvut.cz
  Odesláno: 27. října 2013 9:52
  Předmět: Re: [Fanda]Poškozený Finereader, jak ho nahradit

  Ahoj, Jarku,
  tohle mi občas dělával FineReaderm ač jiné verze, taky. Obyčejně postačilo
  restartovat počítač, určitě je zbytečné FineReader reinstalovat, ale
  instalační CD bys měl mít i tak. Ze stránek www.nupseso.cz se asi stahnout
  ještě dá, nevím ...
  Mně už to počítač po úplné reinstalaci neudělal, ale je fakt, že doma velmi
  málo skenuji.
  Milloš

  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6966 (20120314) __________

  http://www.eset.cz