[Fanda] Poškozený Finereader, jak ho nahradit

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Říjen 27 09:52:33 CET 2013

Ahoj, Jarku,
tohle mi občas dělával FineReaderm ač jiné verze, taky. Obyčejně postačilo
restartovat počítač, určitě je zbytečné FineReader reinstalovat, ale
instalační CD bys měl mít i tak. Ze stránek www.nupseso.cz se asi stahnout
ještě dá, nevím ...
Mně už to počítač po úplné reinstalaci neudělal, ale je fakt, že doma velmi
málo skenuji.
Milloš