[Fanda] Poškozený Finereader, jak ho nahradit

Neděle Říjen 27 08:38:19 CET 2013

> vyskočí hláška o tom, že licenční služba není dostupná

A neprováděl jste nedávno nějakou "optimalizaci", při které jste
zakazoval automaticky spouštěné programy/služby? Sama od sebe se
příslušná obvykle služba nevypne... Jinak by mělo stačit -- přes
MSCONFIG či Správce služeb -- danou službu ("ABBYY FineReader 11 PE
Licensing Service") nastavit zpět na automatické spouštění.

Hezký den.

Michal Jungmann