[Fanda] Poškozený Finereader, jak ho nahradit

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Neděle Říjen 27 07:50:56 CET 2013

Dobrý den fandové,
trochu tuto zprávu upravím.
Jakmile kliknu na zástupce Finereaderu, tak vyskočí hláška o tom, že
licenční služba není dostupná, že server - zapomněl jsem jaký - není k
dispozici.

Jarek