[Fanda] Opakovane mazani ini souboru

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Říjen 26 15:28:14 CEST 2013

Zdravím,

Měl bych na vás, členy, takový dotaz, se kterým si prostě nevím rady. Nedávno se na mě jeden uživatel Tapin-radio obrátil s problémem, kdy se mu opakovaně zhruba po týdnu mazal soubor s nastavením programu a samozřejmě docházelo v té souvislosti i k odregistrování licence, která je zahrnutá v témže souboru .ini. Myslel jsem, že se jedná o nějakou naplánovanou úlohu v souvislosti s nástroji čistícího typu jako Avast, Spybot atd., které právě mazání tohoto konfiguráku prováděly, ale uživatel antivir pozastavil, nenašel nic v naplánovaných úlohách, prostě nevíme si rady.

Následně si dokonce TR jako portable verzi rozbalil i na flashku, také i na jinou particii než kde je systém, prostě nic z toho nepomáhalo, nyní dokonce se mu to maže v intervalu kratším než 1 týden. Standardně se konfigurák ukládá v %userprofile%\TapinRadio\Raimersoft\..., čili ani uživatelský účet nezabraňuje zapisování/přepisování souboru jako v c:\program files\ nebo c:\windows\... prostě v tomhle směru by neměl být problém.

nemáte ponětí, nebo nemohli byste mě nasměrovat, co by to mohlo působit?

Jedná se o systém Windows 7.

Moc díky a hezký den
Vítek

Kind regards