[Fanda] který diktafon je lepší?

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Říjen 26 08:46:00 CEST 2013

Ahoj!
Diktafon je určený na nahrávanie a priebežne treba zálohovať nahrávky.
Pri nahrávaní sledovať smerovanie mikrofonu, teda aby bol namierený na zdroj
zvuku, nie niekde do kúta, kde nahráva len ozvenu.
Ak má niekto navyše problém so sluchom, bude vyberať diktafon s maximálnou
kvalitou záznamu.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Michal Rada - konference" <braillnetmail na michalrada.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 26. októbra 2013 7:11
Predmet: Re: [Fanda] který diktafon je lepší?

Jarko, to přece není primárně o tom, kolik to má pamětže jenom šílenec by
nezálohoval a zbytečně měl vše jen v diktafonu. To je jen o kvalitě zvuku,
na délce co může být uloženo v samotném diktafonu nezáleží. Vybírej pouze
dle kvality, ne dle délky a velikosti paměti

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA