[Fanda] který diktafon je lepší?

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Pátek Říjen 25 11:23:56 CEST 2013

Dobrý den,
dlužím odpověď ještě panu Loudovi, možná to bude zajímat i někoho z vás. Co
říkali v Adaptechu na Olympus?
No pan Pícha říkal, že se tam vejde celá vysoká  škola, když jsem se
zmínila, že potřebuju kvalitní diktafon na přednášky. Trvají tak tři hodiny.
Mluvíme o té Olympus5. Na ten mi odpovídal s tou vysokou školou.
Nepamatuji si ale, kolik říkal, že má, ale prý víc, než ten Eltrinex. Proto
se ptám vás. Mě z toho totiž vychází Eltrinex nejlepší.
Nebo jestli do toho pan Pícha počítal i zvukovou kartu, to fakt nevím.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Josef Louda" <josef.louda na tiscali.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, October 23, 2013 9:57 PM
Subject: Re: [Fanda] který diktafon je lepší?

   Zdravím,
  který je lepší je někdy i otázka vkusu.
Fakticky \olympus DM3  má 4Gb vestavěné paměti.
Olympus Dm5 má 8 Gb vestavěné paměti.
V podstatě ozvučeny jsou oba, ale v praxi je třeba u DM5 poněkud
nespolehlivé čtení ID3 tagů a čtení textu je s pauzami. Ve stejné cenové
relaci je již netbook. podrobnější recenze zde:
http://www.pronevidome.cz/olympus.htm
A co "říkali v Adaptechu" je v dodávce naopak.  :-)
A ke všem lze dokoupit 32 Gb micro SD kartu.
         Pepa