[Fanda] Docasna nedostupnost webu Patrika Pospisila: Fwd: Upozorneni

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Pátek Říjen 25 11:23:05 CEST 2013

Zdravím, přeposílám informaci níže,
Datum: 	Fri, 25 Oct 2013 06:20:21 +0200
Od: 	Patrik Pospisil <patrikpl na volny.cz>

Zdravim

V době od cca. 30. řijna 2013, tak do 9. řijna 2013 nebudou dostupné
stránky, stahování - update aplikací a mail na PATRIKPOSPISIL.CZ, prevadim
doménu - stránky k jinému poskytovateli služeb, takže případně, kdyby někdo
potřeboval nějakou instalačku apod., napsat na můj soukromý mail:
patrikpl na volny.cz
- dnes 25. října 2013 jsem dával ještě na server update QnlyMailu, stačí
dát pro aktualizaci, po spuštění aplikace, klávesu F9.
Update přidává v definicích pravidel možnost jednoduchého nastavení pro
třídění pošty dle parametru, ze které schránky (na kterou EM adresu) mail
přišel - byl stažený.

Patrik