[Fanda] který diktafon je lepší?

gp1 gp1 na nextra.sk
Pátek Říjen 25 09:29:31 CEST 2013

Ano!
Z hladiska rosahu ozvučenia je na tom Eltrinex lepšie, ale v prvom rade
potrebujem maximálnu kvalitu záznamu.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Michal Rada - konference" <braillnetmail na michalrada.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Kópia: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 25. októbra 2013 8:17
Predmet: Re: [Fanda] který diktafon je lepší?

Jo to ji, ale nemají ozvučené všechny aplikace, ne? O to mi jde.

To co leze z Eltrinexu není špatný, byť to vyžaduje post-processing - no na
druhou stranu si myslím, že eltrinex má přehlednějí a stoprocentní ozvučení.

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA