[Fanda] Hudební software pro zrakově postižené

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Říjen 24 16:19:16 CEST 2013

Ahoj,
So softwarom, ktorý spomínaš nemám skúsenosti, ale pre sonar predsalen
čosi existuje. Ako vravím, netestoval som, takže skús a uvidíš.
http://blog.jantrid.net/p/nvda-sonar.html

   Ondrej