[Fanda] Hudební software pro zrakově postižené

Pavel Vlček kontakt na pavelvlcek.eu
Čtvrtek Říjen 24 15:00:38 CEST 2013

stáhl jsem si a přečetl celou příručku zmiňovanou v předmětu. Musím říct, že uživatelé mající odečítač Jaws jsou na tom velice dobře, protože pro tento odečítač existuje množství skriptů, umožňující práci ať už například s CAkeWalk Sonar 8.5, nebo Lime. Po přečtení této příručky mne napadlo, že by někdo mohl napsat nějaké skripty také pro Nvda. Já sám to bohužel nedokážu, ale třeba by to dokázal někdo jiný. Chci se tedy zeptat. Je zde někdo, kdo umí programovat doplňky pro Nvda, nebo někdo, kdo by mohl navrhnout vznik doplňků i pro Nvda? Na toto je potřeba nejspíš umět dost dobře Anglicky a sám si na takovýto dopis netroufám.
Příručku si můžete přečíst zde:
http://www.hudbavetme.kjd.cz/downloads/attachments/Hudebni_SW_pro_zrakove_postizene.pdf
Pokud tímto mailem moc spamuji, tak se omlouvám, ale myslím si, že je to škoda, že lze vše ovládat pouze s Jawsem, zrovna produkt CakeWalk Sonar používám již několik let a právě CakeTalking je to, co bych pro práci potřeboval, nicméně neexistuje ani demo skriptů CakeTalking a já anejsem ani uživatelem Jawsu.
Vlček Pavel