[Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

Martin Baláž likvid1983xy na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 24 11:18:31 CEST 2013

JJ, jistě že jde...

jinak s windows 8.1 při startu odečítače jsem problémy nezaznamenal tak
asi půjde u Radka o nějaký lokální problém...
WI-FI lze přeskočit...

Přikládám klávesové zkratky, třeba se budou hodit.

Win (případně Ctrl+Escape) – Otevře úvodní obrazovku.
  Win+C – Vysune lištu Šém.
  Win+Q – Přepne vás do hledání. V Metru nicméně stačí začít psát a
vyhledávání se objeví rovněž.
  Win+H – Otevře nabídku pro sdílení.
  Win+K – Otevře seznam připojených zařízení.
  Win+I – Otevře nastavení. (Zde najdete také ovládání napájení, tedy i
vypnutí nebo restart počítače.)
  Ctrl+kolečko myši – Přiblíží nebo oddálí obraz v nabídce Start//úvodní
obrazovka windows
Win+Q – Hledá v aplikacích.
  Win+W – Hledá v nastavení.
  Win+F – Hledá v souborech.
Win+Z – Vysune nástrojovou lištu aplikace, pokud nějaká existuje. V IE
se například objeví adresní řádek a řádek s otevřenými stránkami.
Win+D – Přepne vás do desktopového režimu a posléze zobrazí plochu.
  Win+B – Pouze vás přepne z Metra do desktopového režimu, plochu ale
nezobrazí.
  Win+T – Otevře nad hlavním panelem náhled na okno.

win8 mají sice pás karet např. v ikoně počítač/explorer ale vše lze
vcelku slušně nastavit a používat to jako Windows 7...
narator při instalaci samozřejmě nejede/systém nedetekuje zvukovou kartu
aspoň takové jsou moje poznatky
používám je již cca od května...

Martin