[Fanda] který diktafon je lepší?

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Čtvrtek Říjen 24 08:43:45 CEST 2013

   Zdravím,
  nelze než souhlasit, i dle zdělení zástupce Olympusu nejsou diktafony
Olympus určeny a ozvučovány primárně pro nevidomé. navíc s nimi není
absolutně žádná dohoda na možnost vylepšení pro nevidomé. Na rozdíl od
Eltrinexu, kde to teď maličko zadrhlo, ale stále se firmware vyvíjí
přímo pro potřeby zrakově handicapovaných.
   Ale dotaz byl na Olympusy řady DM a tam je určitá snaha vestavět
odečítač, což se co jsem měl možnost u DM5 otestovat, tak zcela
nepovedlo,ale použitelné to samozřejmě je. Ovšem cena neodpovídá užitným
vlastnostem.
   Přeji hezký předvolební  den Pepa