[Fanda] Tweety delsi nez 140 znaku; jde to?

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Říjen 24 07:45:49 CEST 2013

Zdravím,

Myslím, že předmět je poměrně dost výmluvný. Lze prodloužit pomocí nějakéhho triku tweety na rozsah delší než 140 znaků? Nemám teď na mysli standardní zkracovačky z propojení Twitteru s Facebookem, protože zde hyperlink ukrojí místo ze 140 znaků na 118 s http a na 117 s https. Tak jestli někdo nevíte o čemsi, co přihodí link na zbytek zprávy až za 140 znaků, pokud to nějak lze?

Osobně napíšu post na Facebook v rámci
http://m.facebook.com/tapinradio
což má právě za následek ukrojení daného místa, jak jsem uvedl výše. Toto nehodlám měnit, vyhovuje mě způsob moct napsat zprávu 1x a ne 2x na obě sociální sítě, a nějakou third party se mě používat nechce - čím méně heslo k propojení rozdám tím líp.

Zajímavě funguje např.
http://tweetcompressor.com/
, který, jak píší, smrskne počet 2-3 znaků do znaku jednoho tak, že nahrazený znak vypadá stejně jako dané 2-3 znaky. Poprosil bych koukače, jestli by se na to nemohli mrknout, jestli to vypadá normálně, já čtu na screen readeru pouze otazníky:). Výhodou Tweet Compressoru je, že se člověk nemusí registrovat, a dobrovolně jim udat své heslo na Twitter, což chtějí skoro všichni, a dušují se, že to je pouze pro bezpečnost uživatelů. Pro mě bezpečnost uživatelů je heslo nedávat. :D

Další je třeba
http://talltweets.com/
, kde je ale nutné se k nim regnout a upsat se jim heslem, a ti avizují, že také buďto  smrsknou tweety do jakých si kusů (chunks) nebo mohou publikovat tweety v podobě obrázků (images), kde jsou znaky převáděny na sadu znaků Roboto, což je font navržený Googlem pro Androidy, čili pro koukače v pohodě čtitelné i na mobilech, ale pro našince samozřejmě krajně nevýhodné, to jen se o tomhle zmiňuji spíš jako o paradoxní alternativce.

Pak je hromada dalších např. twishort.com, jumbotweet.com, www.maxitweet.com atd. atd. ostatní jsem blíže neprozkoumal, spíš mě zajímá, jestli někdo víte o nějakém způsobu, jak danou limitaci obejít i za předpokladu, že budu moct nadále používat aplikaci The Qube popř. zprávy z Facebooku se budou automaticky přeposílat na Twitter?

Asi neřešitelný úkol, že?

S pozdravem
Vítek