[Fanda] který diktafon je lepší?

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Středa Říjen 23 21:57:08 CEST 2013

   Zdravím,
  který je lepší je někdy i otázka vkusu.
Fakticky \olympus DM3  má 4Gb vestavěné paměti.
Olympus Dm5 má 8 Gb vestavěné paměti.
V podstatě ozvučeny jsou oba, ale v praxi je třeba u DM5 poněkud
nespolehlivé čtení ID3 tagů a čtení textu je s pauzami. Ve stejné cenové
relaci je již netbook. podrobnější recenze zde:
http://www.pronevidome.cz/olympus.htm
A co "říkali v Adaptechu" je v dodávce naopak.  :-)
A ke všem lze dokoupit 32 Gb micro SD kartu.
         Pepa