[Fanda] triky a typy na skenovanie konkretnej knihy

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Středa Říjen 23 11:36:36 CEST 2013

Ak sa jedná o jazykovú knihu hrubo riskuješ chyby. Najlepší tip podľa
mňa je aby to spravil vidiaci. Ináč sa budeš učiť kraviny.
Napr. ak sa pokúsim skenovať aj tú najjednoduchšiu matematiku, výsledok
po rozpoznaní nedáva zmysel. Druhá najhoršia možnosť pre nás je jazyková
učebnica.