[Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Středa Říjen 23 10:19:44 CEST 2013

Jednak je tam nejaka ikonka, ktera zobrazi vsechny programy vcetne tech z
metra, jednak je tam pak pridana moznost kontextove to i vypnout.

Ale fakt podivejte se na zive, byl tam o tom pred tydnemhezky clanek, to
snad este dokazete ne?

---------- Původní zpráva ----------

Od: Vojtěch Šmiro <vsmiro na seznam.cz>

Datum: 23. 10. 2013

Předmět: Re: [Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

"Zdravím.

Takže když nemají nabídku start, jak se otevířají nějaké aplikace například
Word, Notepad, atd, pokud nemám zástupce? Dá se nějak dostat do položky
všechny programy?

Děkuji, Vojta.

23. 10. 2013 v 9:34, Radek Žalud <radek.zalud na seznam.cz>:

> Je to v podstatě stejné jako win 7. není tam žádný velký rozdíl. Jenom
chybí nabídka start, i když win 8.1 tlačítko start jako takové obsahují, ale
přepíná se jím mezi rozhraními metro a desktop.

7 nebo je to v něčem odlišné?

>>> Radku,

> [...]
do

>>> "Zdravím.