[Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Středa Říjen 23 08:50:08 CEST 2013

Radku,

Blbost, ale zkus si nekde nastavit, aby ti to startovalo ne do metra ale do
desktopu, coz by win 8.1. meli umet a dej vedet.

estli uz to mas, tka pak pardon.

---------- Původní zpráva ----------

Od: Radek Žalud <radek.zalud na seznam.cz>

Datum: 22. 10. 2013

Předmět: Re: [Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

"Zdravím.

Ondro vyzkouším to koncem týdne, nicméně myslím si, že se totiž NVDA

nespustí vůbec, protože údajně když spustím NVDA z plochy, tak se jenom

objeví hodiny a neděje se nic, ani žádná hláška se nenapíše. Divné ale

je to, že z flashky se to spustí normálně.

On problém bude asi ještě někde jinde, protože když už mám NVDA

nastartované a vypnu ho a znova ho zapnu, tak už funguje normálně. Jen

ale do restartu pc. Pak už zase spustit nejde a musí nastoupit ta blbá

obštrukce z flashkou.

Dne 22.10.2013 11:33, Ondrej Rosík napsal(a):

> Viete pozrieť, či NVDA dá nejakú informáciu do logu? Neviem kde sú

> tieto súbory vo win 8.1, ale štandardne niekde v užívateľskom

> profile/nvda/nvda.log alebo v temp adresáry nvda_old.log. Ticket,

> ktorý by toto popisoval som nenašiel, takže načím vytvoriť, len by

> pomohlo viac info z logu, pravda, ak sa vôbec stihne zapísať.

>>> Zdravím.