[Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Úterý Říjen 22 22:43:34 CEST 2013

Zdravím.
Ještě k těm windows dodávám jednu věc.
Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že mi po aktualizaci na win
8.1 prostě nefunguje mobilní internet od t-mobile.
Aplikace chtěla znovu přeinstalovat, ale když jsem spustil setup jako
takový, tak ten zamrzl na kopírování souborů a bylo vymalováno. Tak jsem
zkusil setup ukončit a dřív než jsem ho spustil znovu, tak jsem dal
položku odstranit potíže s kompatibilitou, která byla hned pod položkou
spustit jako správce.
No a pak už se program nainstaloval korektně a funguje i ten net.
Přemýšlím, jestli by se takhle nějak nedal odstranit i ten problém s
NVDA, ale je to takové drbání levou rukou za pravým uchem.