[Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Úterý Říjen 22 22:14:51 CEST 2013

Zdravím.
Ondro vyzkouším to koncem týdne, nicméně myslím si, že se totiž NVDA
nespustí vůbec, protože údajně když spustím NVDA z plochy, tak se jenom
objeví hodiny a neděje se nic, ani žádná hláška se nenapíše. Divné ale
je to, že z flashky se to spustí normálně.
On problém bude asi ještě někde jinde, protože když už mám NVDA
nastartované a vypnu ho a znova ho zapnu, tak už funguje normálně. Jen
ale do restartu pc. Pak už zase spustit nejde a musí nastoupit ta blbá
obštrukce z flashkou.