[Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Úterý Říjen 22 10:36:56 CEST 2013

Zdravím.
Fandové tak jsem včera aktualizoval na win 8.1 a musím připustit, že to
asi nebyl úplně šťastný krok. Sice už jsem skoro všechno zdárně vyřešil,
ale i tak nastalo docela dost problémů.
Při instalaci jsem si musel vytvořit účet na Microsoftu, protože jinak
mě to nechtělo pustit dál. Nicméně tohle se prý dá nějak obejít. No na
to jsem nepřišel, protože jsem dost chvátal.
Velice pozitivně hodnotím systém co se týče startu. Win 8 byly sice
velice rychlý systém, ale win 8.1 je ještě opravdu o dost rychlejší,
tedy jak při startu, tak potom při samotné práci.
Nicméně mám dost zásadní problém s NVDA.
Asi se mi objevil problém, který tu už kdysi nastínila Adéla.
Přesto, že ve win 8 se mi NVDA normálně spouštělo, tak ve win 8.1 se mi
po startu systému prostě nespustí a hlavně je tu ten problém, že ani z
plochy, nebo z dialogu spustit se prostě NVDA spustit odmítá. Jednou se
mi po startu systému povedlo, že NVDA naskočilo, ale pak už zase ne.
Zkusil jsem tedy spustit NVDA z flashky a s tím problém nebyl. Tak jsem
zkusil NVDA přeinstalovat právě z té flashky a  pak se NVDA po instalaci
spustilo v pořádku, ale jakmile jsem počítač restartoval, tak se zase
NVDA spustit nechtělo, takže zase stejnej proces s flashkou.
No tak to teď řeším tak, že notebook jenom uspávám a modlím se, aby se
nerestartoval, ale takhle to přece nejde do nekonečna.
Netušíte tedy někdo, co by mohlo takové chování způsobovat?
Předem děkuji za případné odpovědi, s pozdravem Radek Žalud.