[Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Říjen 22 11:33:41 CEST 2013

Viete pozrieť, či NVDA dá nejakú informáciu do logu? Neviem kde sú
tieto súbory vo win 8.1, ale štandardne niekde v užívateľskom
profile/nvda/nvda.log alebo v temp adresáry nvda_old.log. Ticket,
ktorý by toto popisoval som nenašiel, takže načím vytvoriť, len by
pomohlo viac info z logu, pravda, ak sa vôbec stihne zapísať.