[Fanda] První dojmy z win 8.1 a NVDA

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Úterý Říjen 22 11:24:27 CEST 2013

Zdarec,
já používám Win 8.1 virtuálně přes parallels desktop na macbooku pro a
tam tenhle problém nemám.
ale virtuální stroje se můžou chovat dost odlišně od těch nativních,
čili je to otázka jestli je tenhle problém ojedinělý nebo globální.
Někdy během tohoto týdne bych měl nicméně instalovat osm jedničky na
jiný notebook kde poběží nativně, takže pak ti dám vědět jak jsem dopadl.