[Fanda] stahování videa

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Sobota Říjen 19 11:26:17 CEST 2013

Dobrý den,
reaguji na svůj mail a moc prosím, jak mám stahnout ty písničky z videí, o
kterých jsem psala? Stránky jsou úplně dole. Mám dnes poslední šanci. Moc
vás někoho prosím, podívejte se na ta videa. Nebo bude lepší nahrát si je na
diktafon? Moc prosím někoho z techniků. Nemusíte stránky ani číst, stačí se
prokousat k písničkám a stránka není složitá.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Jaroslava Dvořáková" <dvorjar na volny.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, October 17, 2013 8:46 AM
Subject: [Fanda] stahování videa

               Dobrý den,
chci se zeptat, prosím, dá se stahnout video, že v alt menu dám soubor a
uložit jako? Zkoušela jsem to, ale po uložení mi to nehrálo. Zřejmě jsem to
uložila jako webovou stránku.
Stránku, ze které bych moc dvě písničky chtěla, napíšu a prosím, komu se to
podaří, stahněte, aspoň zvuk.
Ještě by mě zajímalo, jsou to kapely, nebo jen písničky?
Vím, patří to do hudební konference it ak trochu, ale technici mi jistě
vysvětlí, proč mi to nejde.
Jsou tam jen dvě písničky, ale potřebuji je, aby je paní Terešová
neodstranila, tedy než je odstraní.
www.macrobios.cz/

Díky Jarka