[Fanda] problém aktualizácie Thunderbirdu so Zoomtextom

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Říjen 19 09:23:31 CEST 2013

chcelo by to ale zistiť, akú verziu máš teraz (v pomocníkovi o
programe) a potom sa rozpomenúť, pri ktorej to fungovalo. Ale
predbežne sa dá vrátiť k verzii 24, tá je napr na
ftp://ftp.mozilla.org/pub/thunderbird/releases/24.0/win32/sk/Thunderbird%20Setup%2024.0.exe
Len by som si asi preistotu zazálohoval profil. tuším používaš vlastnú
cestu, niečo ako D:\posta alebo čosi podobné. A možno po
preinštalovaní bude treba thundošovi vysvetliť, že nemá používať
predvolenú cestu. Ale normálne by mala stačiť len preinštalácia a mal
by sa sám spamätať.

Dňa 18.10.2013, Peter Halada <pietro4044 na gmail.com> napísal(a):