[Fanda] nezvyčajná hláška po prebratí notebooku

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Říjen 19 09:17:37 CEST 2013

niečo v zmysle Chyba:: čakám na ukončenie lokálneho procesu. Ten buď
už skončil alebo neodpovedá. Skúsil by som pozrieť správcu úloh, či
zas nevisí zamrznutý word alebo hocičo iné, o čom vieš, že teraz
nebeží.

Dňa 18.10.2013, Zuzana Rojíková <rojikovazuzana na gmail.com> napísal(a):