[Fanda] problém aktualizácie Thunderbirdu so Zoomtextom

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Říjen 18 23:28:59 CEST 2013

Ak by som sa predsa rozhodla k návratu starej verzie, ako to urobím? -
no snáď by to šlo cez systém restore, alebo potom už len na internete
vyhľadať, stiahnúť a nainštalovať fungujúcu verziu.