[Fanda] problém aktualizácie Thunderbirdu so Zoomtextom

Zuzana Rojíková rojikovazuzana na gmail.com
Pátek Říjen 18 22:33:34 CEST 2013

Pozdravujem,
nedávno som aktualizovala Thunderbird, z čoho som sa aj tešila, lebo je
prehľadnejší. No po aktualizácii a spustení Zoomtextunastalo ťažké
mrznutieprogramov. Pri každej prijatej pošte mi zamrzne Zoomtext a
nepohne sa asi 15 sekúnd. Dá sa s tým niečo robiť, alebo len vrátiť k
starej verzii. Ak by som sa predsa rozhodla k návratu starej verzie, ako
to urobím?
Vďaka za odpoveď

--

Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikovazuzana na gmail.com (konferenčný e-mail)

Info o systéme a PC
HP Pavilion G6-2209ET, Windows 7, 64 bit