[Fanda] Microsoft Essential

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 17 13:40:44 CEST 2013

Ahoj,
to jsem na 99% psal já, u mě to skutečně tak bylo.
Když jsem na PC neměl žádný antivirus a spustil třeba ručně Windows
Update, objevil se MS Essentials tuším mezi důležitými aktualizacemi, už
si nejsem tak jist, protože jej momentálně nepoužívám, ale stoprocentně
tam byl, nemusel jsem nic stahovat zvláště.
Ještě bych se pak ujistil, zda se Vám ve službách nespustil microsoftí
windows defender, to je nějaký jejich antispywarový nástroj, ale řekl
bych, že dost pro kočku, takže já ho mám vypnutý.
Martin.

Dne 17.10.2013 9:20, Jiří Drastich napsal(a):
>      Přeji pěkný den,
>
>      vím, že se tu před časem tento antivirový program probíral a zmiňovalo se tu, že pokud není na počítači žádný antivirus nainstalovaný, Microsoft Essential se objeví v automatických aktualizacích. Doposud jsem používal Eset smartsecurity, ale už mi vypršela licence a přiznávám, další se mi kupovat nechce, když je tu ta možnost slušného bezplatného antiviru. Potřeboval bych od někoho zkušeného potvrdit, že opravdu když odinstaluju ten Eset, v aktualizacích se mi objeví možnost instalace Microsoftího antiviru. Mám Windows 7.
> [...]

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.