[Fanda] Microsoft Essential

Jiří Drastich drastich na braillnet.cz
Čtvrtek Říjen 17 09:20:29 CEST 2013

    Přeji pěkný den,

    vím, že se tu před časem tento antivirový program probíral a zmiňovalo se tu, že pokud není na počítači žádný antivirus nainstalovaný, Microsoft Essential se objeví v automatických aktualizacích. Doposud jsem používal Eset smartsecurity, ale už mi vypršela licence a přiznávám, další se mi kupovat nechce, když je tu ta možnost slušného bezplatného antiviru. Potřeboval bych od někoho zkušeného potvrdit, že opravdu když odinstaluju ten Eset, v aktualizacích se mi objeví možnost instalace Microsoftího antiviru. Mám Windows 7.
    Předem moc dík za vaše odpovědi a rady.

    S pozdravem Jirka

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 8927 (20131016) __________

http://www.eset.cz