[Fanda] stahování videa

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Čtvrtek Říjen 17 08:46:39 CEST 2013

               Dobrý den,
chci se zeptat, prosím, dá se stahnout video, že v alt menu dám soubor a uložit jako? Zkoušela jsem to, ale po uložení mi to nehrálo. Zřejmě jsem to uložila jako webovou stránku.
Stránku, ze které bych moc dvě písničky chtěla, napíšu a prosím, komu se to podaří, stahněte, aspoň zvuk.
Ještě by mě zajímalo, jsou to kapely, nebo jen písničky?
Vím, patří to do hudební konference it ak trochu, ale technici mi jistě vysvětlí, proč mi to nejde.
Jsou tam jen dvě písničky, ale potřebuji je, aby je paní Terešová  neodstranila, tedy než je odstraní.
www.macrobios.cz/

Díky Jarka