[Fanda] [Inpora] webové rozhraní pošty na seznam.cz

Středa Říjen 16 17:27:59 CEST 2013

> Jen by mě zajímalo, jak se to bude chovat, když se objeví uživ. jméno, které
> je registrováno různými lidmi , ale pod různými doménami...
> Asi bude záležet na heslu, ale tam mohou nastat zmatky v případě, že někdo
> zapomene heslo a zadá špatné.

No, pokud někdo zadá špatné heslo, které neplatí k žádné kombinaci
jméno + doména, tak to myslím ještě bude v pohodě, normálně se
nepřihlásí. Horší bude, pokud někdo omylem zadá heslo platné pro jinou
kombinace jméno + doména, než je ta jeho... :-))

Nicméně výše uvedené berte prosím opravdu pouze jako vtip -- v praxi
funguje bezdoménový přihlašovací formulář Seznamu zcela stejně jako u
Google: Zadáte-li pouze jméno bez domény, automaticky se doplní
@seznam.cz a takto se spolu s heslem zadání vyhodnotí. Chcete-li se
přihlásit přes emailovou adresu s jinou doménou, musíte adresu vypsat
celou včetně domény. Google tento systém používá již několik let --
akorát zde pochopitelně výchozí hodnotou, automaticky doplňovanou k
zadání bez domény, je @gmail.com...

Hezký den.

Michal Jungmann