[Fanda] [Inpora] webové rozhraní pošty na seznam.cz

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Středa Říjen 16 15:31:40 CEST 2013

Ahoj Radku,
mohu potvrdit, např. když jsem se včera přihlašoval na stránkách
www.novinky.cz, tak tam už ten přihlašovací formulář byl bez domén a
fungoval.
Zadal jsem jen část před zavináčem.
Pak už se ale v hlavičce stránky objevila celá mailová adresa jako
přihlášený uživatel.
Jen by mě zajímalo, jak se to bude chovat, když se objeví uživ. jméno,
které je registrováno různými lidmi , ale pod různými doménami...
Asi bude záležet na heslu, ale tam mohou nastat zmatky v případě, že
někdo zapomene heslo a zadá špatné. Cs.

--

s pozdravem, Cs.