[Fanda] [Inpora] webové rozhraní pošty na seznam.cz

Úterý Říjen 15 15:31:16 CEST 2013

> A je to vlastně přesně naopak, jak popsal pan Jungmann.
> Ze stránky http://www.seznam.cz se tam dostanu, ale po zadání stránky
> http://www.email.cz mne to pošle na https://login.szn.cz/? a na této stránce
> se nedostanu na ten rozbalovací seznam z klávesnice vůbec nijak

Tak už se myslím začínáme blížit k podstatě problému -- výše uvedená
přihlašovací stránka (login.szn.cz) totiž vypadá jinak v Internet
Exploreru verze 10 a jinak v Internet Exploreru verze 8. Ve verzi 8
dostanete původní, zcela přístupný formulář s rozbalovacím seznamem
pro volbu domény, ve verzi 10 vám však server pošle jiný formulář, kde
opravdu bohužel volba domény není přístupná, a to ani s JAWSem...
Takže poslat hlášení problému technické podpoře Seznamu je zřejmě
opravdu na místě, nicméně -- jak nám názorně ukázala naše dnešní
diskuse -- je nutné postupovat podle pravidel a v popisu chyby vždy
jasně uvádět konkrétní verze aplikací, kterých se program týká...

Hezký den.

Michal Jungmann