[Fanda] webové rozhraní pošty na seznam.cz

Zdeněk Hluší hlusiz na email.cz
Úterý Říjen 15 14:43:57 CEST 2013

Zdravím,

tak fajn, že to alespoň s Jawsem pod Win7 jede.
S NVDA ve Win XP to nejde v žádném prohlížeči, který mám (internet
Explorer, Firefox, Chrome).
A je to vlastně přesně naopak, jak popsal pan Jungmann.
Ze stránky http://www.seznam.cz se tam dostanu, ale po zadání stránky
http://www.email.cz mne to pošle na https://login.szn.cz/? a na této
stránce se nedostanu na ten rozbalovací seznam z klávesnice vůbec nijak,
ani s NVDA ani bez NVDA, jedině pomocí myši.

<https://login.szn.cz/?>

z Brna Vás zdraví

    Zdeněk Hluší

  hlusiz na email.cz