[Fanda] webové rozhraní pošty na seznam.cz

Úterý Říjen 15 14:03:41 CEST 2013

Dobré odpoledne,

testoval jsem znovu -- opět s aktuální českou verzí 14.0.3005.10 --
tentokrát však v IE10 pod Windows 7 x64 a chování je zcela stejné. Z
pole Heslo jedním tabelátorem přejdu na "@seznam.cz odkaz", Entrem
aktivuji -- zde bohužel není žádná odezva krom slova "enter" -- a
šipkou dolů mohu v seznamu listovat...

Zároveň však znovu připomínám, že formulář na adrese e-mail.cz je
přístupný zcela bez problémů -- osobně nevidím žádný podstatný důvod,
proč se do pošty přihlašovat z titulní stránky, když se mohu mnohem
jednodušeji přihlásit na stránce k tomu určené...

Hezký den.

Michal Jungmann